בזק מדווחת: יותר אנשים סולקים אונליין, ביותר תחומים

בזק פרסמה את דוח "מצב האינטרנט בישראל" השנתי שלה. גם השנה תחום הקניות ברשת ממשיך ומתחזק כאשר 82% מאיתנו כבר קונים Online. את הצמיחה הגבוהה ביותר ניתן לראות דווקא בקרב הנשאלים המבוגרים יותר (מעל גיל 55). תחום רכישת הביגוד ברשת כמעט והכפיל את עצמו בשנתיים האחרונות עם 45% מהנשאלים שציינו שהם קונים בגדים והנעלה ברשת, לעומת 24% בשנת 2017. גם לסופר אנחנו כבר פחות הולכים ומעדיפים לבחור את מוצרי המזון שלנו Online, כאשר קטגורית רכישת המזון ברשת יותר מהכפילה את עצמה בשנתיים האחרונות ועומדת על 33% בשנת 2019, לעומת 18% בשנת 2017.

אם בעבר היינו דואגים שתמיד יהיה לנו כסף מזומן בארנק, בשנים האחרונות היה לנו חשוב שיהיה כרטיס אשראי. עכשיו אפילו את הארנק אנחנו לא לוקחים ומשאירים אותו בבית. 34% ציינו שהם זנחו את המזומן לטובת תשלום באמצעות אפליקציות, למטרת העברות ואיסוף כספים (bit, pepper pay, paybox), בעיקר בתחומים של תחבורה ציבורית, ועד כיתה וכדומה. במקביל לשימוש באפליקציה להעברת כספים, צריכת השירותים באופן עצמאי גם מתחזקת, כאשר התחומים הבולטים בהם אנחנו מעדיפים להסתדר באופן עצמאי ולא באמצעות נציג שירות הם: קולנוע, תחבורה ציבורית, הזמנת אוכל ממסעדות , תשלום חשבונות תיירות וכדומה.

קטגוריה חדשה שצמחה השנה בנושא הכלכלה השיתופית וניתן לראותה בעיקר בעיר תל אביב היא התחבורה השיתופית. 30% מתושבי תל אביב משתמשים בתחבורה שיתופית (באבל, אוטותל, קורקינטים ואופניים), זאת לעומת 16% בלבד משאר הערים בישראל. 

על פי הדוח 23% מהמשתתפים בסקר פרצו או זייפו את השימוש בכרטיס האשראי. עליה של 3% בלבד בהשוואה לשנת 2016.

מחפש פתרון סליקה מוביל?

פלאקארד היא חברת הסליקה המובילה בישראל, עם למעלה מ- 500,000 משתמשים בעסקים בכל הגדלים.

צוות התמיכה PeleTEAM!