מאסטרקארד העולמית תיישם שירות של תשלום סלפי בטלפון חכם

ID-100357713מאסטרקארד (MasterCard) העולמית תיישם שירות של תשלום סלפי (Selfie Pay) בטלפון חכם באמצעות טכנולוגיה ביומטרית לזיהוי פנים באמצעות הטכנולוגיה החדשנית של חברת Daon, המיוצגת בישראל ע"י NessPRO , Identity Check™ שולבה במערכת של MasterCard העולמית הצפויה להיפרס הקיץ בארה"ב, קנדה ובריטניה.

חברת Daon האמריקאית-אירית, המיוצגת בישראל ע"י תחום הסייבר של (NessPRO) קבוצת מוצרי התוכנה של נס, הודיעה כי מאסטרקארד תשיק שירות הזדהות חדשני באמצעות פלטפורמת  IdentityX של Daon כאחת מטכנולוגיות האימות מאחורי מערכת MasterCard Identity Check™. הפתרון מבית Daon, המאפשר את השירות החדשני המכונה על ידי התקשורת "תשלום סלפי", מאפשר להשתמש במכשירים ניידים (כגון טלפון חכם) לאבטחת תשלומים מקוונים ויישומי בנקאות ניידת באמצעות זיהוי פנים, טביעת אצבע, זיהוי קולי, זיהוי מיקום ועוד.

לסרטון MasterCard Identity Check™ (כולל זיהוי פנים) לחצו כאן- https://www.youtube.com/watch?v=xGMlz-0gvjs

MasterCard Identity Check™ כוללת אבטחה רב-שכבתית: הצפנת מכשיר, מיקום גיאוגרפי, אימות ביומטרי וגם סליקה בטוחה. הטכנולוגיה מאפשרת לצרכנים לבצע תשלומים מקוונים בצורה נוחה ומאובטחת. הדבר יאפשר לבנקים וחברות אשראי שיעור גבוה של אישורים, תוך מתן חופש בחירה רבה יותר לצרכנים ונאמנות לקוחות, ויספק כלי רב עוצמה להגנה מפני הונאות. לסוחרים תסייע הטכנולוגיה בכך שתפחית נטישה של עגלת קניות בעת רכישה ובכך מסייעת ליצירת הכנסות.

"Daon משתתפת עם מאסטרקארד במאמץ לספק למחזיקי הכרטיסים דרך קלה, נוחה ובטוחה להזדהות בצורה מקוונת" אמר טום גריסן, מנכ"ל Daon. "פלטפורמת IdentityX תוכננה עם מבט לעתיד, תוך אפשרות לאינטגרציה קלה של שיטות ביומטריות חדשות כשהן הופכות לזמינות, ולאספקת אבטחה משופרת במקום להסתמך רק על  חיישני טביעת האצבע שבמכשיר, דבר המאפשר אימות מתקדם במיוחד בעסקאות שיש בהן סיכון".

"אנו עובדים כבר זמן מה כדי למזג את הידע והניסיון עם מיטב הטכנולוגיה ברחבי העולם במטרה להפוך את הקניות באינטרנט לקלות עוד יותר" אמר בוב ריני, סגן נשיא בכיר בתחום פתרונות הזהות במסטרקארד. "הניסויים האחרונים בקרב צרכנים הראו את היתרון שבשילוב הפלטפורמה של Daon, כאשר צרכנים העדיפו בצורה גורפת אימות ביומטרי על פני סיסמאות משום שהוא קל ובטוח לשימוש. אנו מצפים לפרוס הקיץ את Identity Check בארה"ב, קנדה ובריטניה".

ממצאי ניסוי שבוצע בהולנד ע"י מאסטרקארד וחברת כרטיסי האשראי ההולנדית (International Card Services ICS) העלו כי 93% מתוך 750 הלקוחות שהשתתפו בפיילוט ציינו כי הם מעוניינים להמשיך להשתמש בזיהוי באמצעות טביעת אצבע ו-77% באמצעות זיהוי פנים. קרוב ל-75% מהלקוחות ציינו כי הם משוכנעים שתשלום ביומטרי מפחית את מספר מקרי ההונאות. 95% מהמשתמשים באמצעות זיהוי ע"פ טביעת אצבע ו-80% מהמשתמשים באמצעות זיהוי פנים ציינו כי תהליך הרכישה באמצעות אימות ביומטרי הפך להיות יותר נוח ויותר מהנה  מאשר באמצעות סיסמה.

"מדובר במהפכה בתחום הקניות המקוונות באינטרנט שתאפשר רמה גבוהה ביותר של חוויית לקוח ושל ביטחון ומניעת הונאות" אמר דוד ביסמוט, מנהל תחום הסייבר ב-NessPRO, המייצגת בישראל את Daon. "פלטפורמת ההזדהות של Daon, באמצעות הטלפון הנייד, מתחילה להיות מיושמת גם ע"י ארגונים שונים בישראל. הפלטפורמה החדשנית תיכלל במסגרת סל שירותי אבטחת המידע והסייבר שמספק תחום הסייבר ב-"NessPRO".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *